نظرات ویتامین D3 مای ویتامینز
Fahimeh۱۵ مهر ۱۴۰۳

قرصتون عالی بود ما تو خانواده سه نفرمون الان ۴ماهه داریم مصرف میکنیم از قرصتون و دیگه فقر ویتامین دی نداریم ازمایش سه تامون کاملا عالی بود و دکترمون راضی بود

Farzad۶ مهر ۱۴۰۳

سلام من و خانوادم حتی فرزند ۱۳ سالم ؛ ۳ماه میشه روزانه داریم از این قرصD3استفاده میکنم. این هفته رفتم ازمایش با اینکه کمبود شدید د دارم ولی دکتر گفت میزانش الان توی بدنم خیلی عالیه . واقعا ممنونم از شما و اجناس اروپایی تون🙏🙏