الان چند ماهه دارم از این ضد افتاب استفاده می کنم خیلی سبکه و یکدست رو پوست میشینه و مثل ضد افتاب هایه دیگه بعد از چند ساعت پوست رو چرب نمیکنه
محصولی که هرچی از بی نظیر بودنش بگم کم گفتم منی که همیشه با شروع بهار بخاطر حساسیت به افتاب دچار اگزما و کهیر روی پوست دست و صورت میشدم الان اصلا دچار مشکل نشدم عالی🤌🤌🤌
من از این ضد آفتاب چند ماه استفاده می کنم خیلی به صورتم می نشینه به پوست صورتم قشنگ می نشینه