نظرات ضد آفتاب فیوژن واتر رنگی ایزدین
هستی۱۴ مهر ۱۴۰۳

الان چند ماهه دارم از این ضد افتاب استفاده می کنم خیلی سبکه و یکدست رو پوست میشینه و مثل ضد افتاب هایه دیگه بعد از چند ساعت پوست رو چرب نمیکنه

Fahimeh۱۷ شهریور ۱۴۰۳

محصولی که هرچی از بی نظیر بودنش بگم کم گفتم منی که همیشه با شروع بهار بخاطر حساسیت به افتاب دچار اگزما و کهیر روی پوست دست و صورت میشدم الان اصلا دچار مشکل نشدم عالی🤌🤌🤌

سمیه۱۴ شهریور ۱۴۰۳

من از این ضد آفتاب چند ماه استفاده می کنم خیلی به صورتم می نشینه به پوست صورتم قشنگ می نشینه