نظرات ماشین اصلاح صورت زنانه براون FS1000
***4944۱۹ خرداد ۱۴۰۴

منم حدود یک ماه هست که از پیج شما خریدم و خیلی راضی هستم. در مقایسه با فروشگاه های دیگه و ارزون قیمت بازار، اورجینال و اصل بودن محصولات نورشاپ واقعا به چشم میاد. ممنونم

فائزه قائدی۹ بهمن ۱۴۰۳

واااقعا عالی عالی کار باهاش راحت و بسیار آسون و خیلی دوسش دارم و موها رو نازک تر مبکن و دیر تر در میاد ۳بار ازش استفاده کردم اونم دوهفته یکبار و خیلی عالی بود خیلی

سمیه۱۵ مهر ۱۴۰۳

سلام خوبین خسته نباشین . دخترم ۱۵ ساله ش از شما این دستگاه گرفتم واقعا عالی
ماهی یکبار موبر می زد صورتش جوش می زد از وقتی با این دستگاه ۶ماهه گرفتم از شما
بهترین و راحت ترین اصلاح صورت انجام می ده ،صورتش عالی شده ممنونم بابت جنس ها و دستگاه اصل تان 🙏

Fahimeh۱۷ شهریور ۱۴۰۳

عالیه این محصول چون دیگه نیاز نیست درگیر هدر رفتن وقتت تو سالنهای زیبایی باشی و خیلی راحت با کمترین زمان میتونی پوستی صاف و تمیز داشته باشی

هستی۱۴ شهریور ۱۴۰۳

من این محصول رو با قیمیت کمتری از بازار خریده بودم ولی باتریش سر یک ماهه نشده سوخت😒
بعدش از سایت شما سفارش دادم و الان شش هفت ماهه استفاده می کنم پوستم نه جوش میزنه نه قرمز چون دانش آموزم تو وقتمم صرفه جویی میشه دیگه مجبور نیستم برم آرایشگاه بند بندازم
ممنون بابت کیفیت عالی و درجه یکه محصولاتتون🙏🏼