من خیلی مقاومت میکردم یه شوینده خوب بگیرم ولی دوستم اینو بهم توصیه کرد که از شما خریده بود
اخرش خریدم ، الان معتادش شدم به قدری عالیه و پوست رو خشک نمیکنه و تمام آلودگی های ارایشی و محیطی رو از بین میبره پوست مثل پنبه نرم نرمه
یکی ازش بخرید یکسال خلاص میشین از هزینه های به دردنخور که پوست رو خراب بکنه